19 Ocak 2012 Perşembe

this is the end

ama öyle bir son değil. einstein'ın niçin şüpheleri varmış bilmiyorum, ama benim eminim hiçbir şeyin sonu öylece gelmiyor. gelmiyor işte. şimdilik sınavların geride kalmış olmasına sevinebiliriz yine de.

the beatles iyidir. hatta çok iyidir. ancak ben, the beatles'tan bahseden bir insana, hiçbir cümle kurmaksızın "the rolling stones" dediğim zaman, susmayan ya da konuyu birden bire the rolling stones'a çevirmeyen bir insanla aynı müzik zevkini paylaşabileceğime inanmıyorum. hiçbir argüman yok ki beni rolling stones'un beatles'tan daha iyi olmadığına inandırabilsin.

ne çok söyleyecek şey buluyorum bazen. bir ardına diğeri geliyor. pek çoğu da söylenemeden unutulup gidiyor. hayata dair ilginç ayrıntılardandır bu da. kelimeler, dökülüp gidiyor, çoğu zaman işitilmeden.

this is the end, beautiful friend.
this is the end, my only friend, the end...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder